onsdag 12 maj 2010

Vår regn

Idag på fm var det ett underbart väder och solen värmde. Eleverna kunde spela brännboll på idrotten i t-shirt och shorts. Det blev en hård kamp och jämn. Endast en poängs skillnad.

Nu på kvällen har det lovade regnet kommit. Tyvärr är det en marknad imorgon. Men vädret styr vi inte över. Jag tror att detta regn kommer att göra att det blir en explosion ute, det blir grönare. Tror att vi och naturen behöver lite regn. Det ska tyvärr regna hela helgen så mycket behöver vi nog inte. Lite typisk är det väl eftersom det är en långhelg för många och då kanske många vill vara ute. Men det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder...

Jag är sport intresserad men jag hade nästan missat att hockey vm börjat. Ska jag vara ärlig så kommer jag nog inte titta för det känns fel med hockey nu. Förstår inte varför det ska var denna årstid men man ska inte förstå allt.

Ha det bra där ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar