måndag 21 juni 2010

VM tider

Ja dagarna springer iväg och snart är det midsommar. Jag har nu gått på ledigt och det är skönt.

Just nu är vi mitt inne i fotbolls VM och det går att se hur mycket som helst. Det är synd om de som inte är intresserade för det mesta kretsar kring detta eller bröllopet med stort B.

Jag är lite intresserad så jag har tittat på några matcher och det har väl varit av varierande kvalité och spänning Som alltid så ska det spekuleras vilka som ska vinna. Själv hade jag lite hopp på England men det ser inte så bra ut. Största favoriter är Italien men jag tyckte de spelade fult sist och blev besviken.

Tiden får visa vilka som vinner allt men jag önskar att de som vinner gör det ärligt, utan filmningar, hands och allt fusk. Må bäste lag vinna och då ärligt

Ha det bra där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar