onsdag 25 november 2009

En jobbig tid

Sedan sist har det varit en jobbig tid med sorg. En av mina söners bästa kamrater har dött i en trafikolycka. Det har varit jätte tufft för oss men för honom har det varit fruktansvärt. Först farmor sedan en kompis 4 dagar senare. Det är andra kompisen han mister i en trafikolycka och han är bara 18.

Jag tänker på hennes föräldrar och det är som jag tidigare skrivit ingen ska behöva mista ett barn. Det går aldrig att föreställa sig hur det är bara förstå att det måste vara hemskt, fruktansvärt. Jag lider med familjen.
Jag tänker även på tjejen som körde. Hon kommer troligtvis att känna skuld. Det ska hon inte men det är nog lätt att det blir så. Jag lider även med henne.
Sedan sist har svärmors begravning varit och det var jobbigt, många tårar men ändå blev den ljus och fin. Svärmor ha det bra i Naginjala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar