lördag 20 februari 2010

Snö

Ja denna vinter kan vi inte klaga på att vi inte har snö för det har vi i massor och mer ska vi få.
Jag tycker att det varit en vacker vinter men ibland lite för kallt. Snön räcker men har gjort det möjligt att utöva vintersporter.

Måste även idag göra en OS notis. Jag tyckte det va väldigt roligt att Anna Haag fick lyckas och tog silver. Härligt att se hennes glädje. Det är alltid roligt att de som kämpar i en stjärnas skugga får stiga fram och vara i rampljuset bara det inte ställs orimliga krav efteråt. Som det kanske har hänt med Helena.

Denna dag ska jag bara vara inne och inte göra så mycket. Jag har redan använt mina krafter med att ta ett varv med snabel draken. Måste spara krafter till allt sportande i kväll.

Ha det bra där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar