onsdag 28 oktober 2009

Skolforum

Igår var jag till Stockholm på skolforum för första gången och det var en mycket bra och trevlig dag. Skolforum vad är det kanske någon undrar...

Det är en stor mässa med läromedel, information från föreningar fackförbund, material mm. Det fanns hur mycket som helst.

Där var det tävlingar som jag deltog i och nu bara väntar jag på att vinna fina priser. Jag gick runt och fick massor av idéer och inspiration. Om jag hade haft mycket pengar och jobbat i en rik kommun så hade jag handlat jätte mycket. Men nu är det inte så utan nu fick jag titta och ta till mig idéer och kanske om tiden finns göra något eget. Jag hittade lite gratismaterial, reklam och köpte lite så jag kom inte hem tomhänt.

Jag träffade trevliga människor som gav med sig av bra idéer och gav bra tips på läromedel till min verksamhet. Jag var också på en liten föreläsning om dyslexi. Helt enkelt en toppen dag och jag åkte hem trött men nöjd. Tack lärarförbundet för denna resa. Ha det bra där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar